2016. október 3., hétfő

Schwarzmannshofen gem. Bad Blumau, SzG3


Nem tudom, hogy amióta a beszámolómat megírtam Bad Blumauról (a Hundertwasser által tervezett fürdő és szabadidő komplexumról (Rogner Hotel und Spa)) járt-e valaki arra felé? Eddig erről ("szokatlan (?) módon") semmiféle visszajelzést nem kaptam. Most találtam egy ehhez a helyhez szorosan csatlakozó jó kirándulási lehetőséget. Ausztriában - mivel teljesen más a település szerkezete mint Mo-nak - sok kisebb település hozzá van csapva egy nagyobb településhez közigazgatásilag. A címben jelzett Schwarzmannshofen is Bad Blumauhoz tartozik, kb 90-en lakják. Itt fedeztem fel, hogy a falu melletti erdőben nagyon szép (halas)tavak vannak. Ezek két úton érhetőek el. Vagy lerakjuk a kocsit a faluban és az erdőn át elgyalogolunk a tavakhoz - természetesen én ezt választottam - vagy a falu után a tavak felé kanyarodva közúton is elérhetjük azokat. A faluból nagyon szép, de jelzetlen út megy a tavak felé. Az a lényeg, hogy olyan úton ne induljunk el, ami a dombok felé megy. A legjobb, ha minden kereszteződésnél a jobbra menő utat választjuk. Legfeljebb bele futunk a tavakat tápláló patakba, de akkor legalább tudjuk, hogy jó irányba mentünk. A tavak körbejárhatóak és nagyon szépek az erdő közepén. Bad Blumau után egy szép és jó félnapos kirándulás tehető itt.

Vissza a főoldalra (katalógus)












Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése