2013. április 26., péntek

Kumberg, Schloß Kainberg, SzG3



Ahogy jöttem lefelé a kötélpályán a Schöckl nevű hegyről, a távolban megpillantottam egy igen szép és hatalmas kastélyt. Amikor leértem, megnéztem a térképen, hogy hol is található. Mivel nem volt messze (meg találtam egy átkötő utat), gyorsan oda is értem. Sajnos nem ért meglepetésként, hogy ez is magántulajdonban van és nem látogatható. Szerencsére legalább fényképeket tudtam készíteni róla. 
Az eredete a XIII. századig vezethető vissza. Közel 300 évig a Kainbergek uralták, innen a nevének eredete. Több tulajdonos váltás után 1841-től a Wimpffen család birtokába került, a jelenlegi tulajdonosa Eduard Wimpffen gróf, aki családjával jelenleg is itt lakik.


Vissza a főoldalra (katalógus)

Schloß Kainberg
Schloß Kainberg
Schloß Kainberg
Schloß Kainberg
Schloß Kainberg
Schloß Kainberg
Schloß Kainberg
Schloß Kainberg
Schloß Kainberg
Schloß Kainberg

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése